Eshop terms of use & conditions

Prices

  • Our prices are in euros € and they include VAT. Prices may vary between the eshop and our physical store.

Product returns

Withdrawal

  • If for any reason you wish to return one of the products you bought you have the opportunity to do so by replacing it with another of equal or greater value and refund following the following instructions: According to the law on consumer protection (Law 2251/1994 ) you have the right to return the product within fourteen (14) days from the date of receipt and must be accompanied by proof of sale / invoice. In any case, the return costs are borne by the customer. Returns are only accepted when the product is in the same condition in which you received it, ie it has not been unsealed or its packaging has been tampered with and is accompanied by a retail receipt. The company does not bear any responsibility for problems that may have arisen due to incorrect use of the product and in no case is it responsible for the replacement of the product.

Defective products

  • If you find the product you received has a defect or lack of a component you can inform us either by phone at 2321023332 or by email at [email protected]   για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλεται στον κατασκευαστή αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του με δικά μας έξοδα είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Processing order request

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε η Εταιρεία μας θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας δια μέσου αντιπροσώπου της (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους) προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση τυχόν νέα παραγγελία σας (τροποποιηθείσα ή μη) θα σας αποστέλλεται και πάλι με νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει το δε μήνυμα αυτό θα αποτελεί και το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας βάσει του οποίου και θα εκτελείτε η παραγγελία σας. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδας μας εταιρείας ταχυμεταφορών.